Open Huis was groot succes

In november was het een groot gezoem in de Bijenkorf. Tijdens ons Open Huis op 21 november 2018 hebben zo’n 200 mensen een kijkje genomen op onze nieuwe school. Kinderen lieten vol trots hun niuewe school zien. De reacties waren ronduit lovend.

Om 18 uur gingen de deuren open. Het was gelijk druk en dat is het ook tot de laatste minuut gebleven. In groep 1-2 kwamen veel nieuwe ouders een kijkje nemen. Ze waren onder de indruk van de grote lichte ruimtes en het nieuwe meubilair van bamboe. Meegekomen kinderen begonnen direct te spelen, alsof ze er elke dag kwamen.

Ook was er veel belangstelling voor het computerlokaal met chromebooks en voor de spiksplinternieuwe digiborden waarop kinderen hun kunsten konden vertonen. Voor de kleine onderzoekers was het Groene Wiel aanwezig. Sommige kinderen toornden direct hun ouders mee naar de onderzoekstafel waar ze tal van proefjes konden doen.

Kortom, het was een gezellige boel. Heeft u dit gemist maar wilt u met uw kind graag nog een keer komen kijken, maak dan gerust een afspraak. Graag tot ziens!