Kleutergym met nieuw materiaal

Nog net voor 2019 is het speelmateriaal voor het speellokaal op basisschool De Bijenkorf geleverd. Dat is goed nieuws voor de kinderen van groep 1 en 2. Zo kunnen de kleuters het nieuwe jaar heel sportief en gezond beginnen.

speellokaal bassischool de bijenkorf
Net binnen!

Op De Bijenkorf vinden wij sportief en gezond gedrag erg belangrijk. Daarom hebben wij gekozen voor het speelmateriaal Dorack van firma Nijha. Uit onderzoek is gebleken dat kinderen met dit gymmateriaal meer in beweging komen en dat ze er veel plezier aan beleven. Het Dorack-materiaal is licht en flexibel van opzet. We kunnen er tal van spelsituaties mee neerzetten waardoor er voor de kinderen steeds weer iets nieuws te ontdekken valt. Doordat Dorack zo licht en flexibel van opzet is, is het makkelijk verplaatsbaar waardoor we het speellokaal ook voor andere doeleinden kunnen gebruiken.

Wat voor basisschool De Bijenkorf niet onbelangrijk is, is het duurzame karakter van de leverancier. Gelukkig draagt Nijha duurzaamheid een warm toe. Zo werkt de firma met gerecycled staal en aluminium. Ook is Nijha NEN-EN-ISO 14001 gecertificeerd (Milieucertificaat).