Informatiebijeenkomst met bijtjes-speurtocht voor ouders en hun peuters

Op woensdag 16 mei is een infobijeenkomst in combinatie met een bijtjes-speurtocht voor alle 2- en 3- jarige peuters van Wageningen. Dan gaan we op zoek naar bijtjes in de buurt van de bouwlocatie van De Bijenkorf. Onderweg vertellen we hun ouders van alles over deze nieuwe, duurzame school.

De bijtjes van De Bijenkorf zoemen nu overal in Wageningen, ook in de buurt van de bouwlocatie van De Bijenkorf aan de Buurtseweg. De peuters van Kinderdagverblijf Klavertje 4 zijn in de week voor Pasen samen met de schoolkinderen de bijtjes gaan zoeken. Ze gingen in groepjes op pad en speelden spelletjes onderweg. Een geslaagde ochtend!

Aanmelden voor speurtocht op 16 mei

Wegens groot succes herhalen we op woensdag 16 mei 2018 om 15 uur de speurtocht, nu voor alle 2- en 3-jarige peuters in Wageningen. Dus wil je meedoen met je peuter? Meld je dan aan op welkom@basisschooldebijenkorf.nl. Deelname is gratis. De ouders krijgen onderweg informatie over deze school.