Info-ochtend voor ouders en leuk klusje voor hun peuters

info-ochtend bijenkorf 26 april 2018Kom op woensdag 25 april 2018 om 10.30 uur naar de Buurtseweg! De mama’s en de papa’s krijgen dan informatie over de nieuwe school. En hun bezige bijtjes van 2 en 3 jaar gaan de doeken op de bouwhekken versieren met mooie tekeningen.

Heb je de doeken met bijtjes op de hekken al zien hangen? De bijtjes zoemen al rond bij de bouwplaats. Ze voelen zich nog wel een beetje alleen. Kom je de bijtjes opvrolijken met leuke tekeningen? Het doek leggen we op de grond en tekenen maar! In de Buurtse Bocht, direct naast de bouwplaats, gaan we aan de slag. Stiften zijn aanwezig. En een juf om je te helpen. Natuurlijk zijn mama en/of papa erbij. En is er limonade. Het wordt een feestje. Na afloop hangen we het versierde doek weer terug. Zo maken we de bouwplaats een stuk mooier.

Lekker met je laarzen door de modder

Tekenen op bouwhekdoek BijenkorfAlle doeken op de bouwhekken krijgen de komende tijd kindertekeningen. De kinderen laten zich inspireren door de teksten die erop staan. ‘Lekker met je laarzen door de modder’ is het onderwerp van de tekenochtend op 25 april. Modder, plassen, regen, zon en zand… daar weten kinderen wel raad mee. Om 10.30 uur zijn de Wageningse peuters welkom in de Buurtse Bocht, Buurtseweg 3, Wageningen. Met regenlaarzen! Zonder mag ook hoor….

Informatie over de Bijenkorf voor de ouders

Terwijl de kinderen lekker aan het tekenen zijn, krijgen de ouders informatie over de nieuwe, duurzame school. Ook zonder kind of als uw kind niet wil tekenen, bent u ook van harte welkom.

Wel graag opgeven, dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Beperkt plaats, geef je kind nu op

Wageningse bezige bijtjes van 2 en 3 jaar zijn met hun ouders welkom op woensdag 25 april om 10.30 uur in de Buurtse Bocht. Geef snel op, want met 10 kinderen is de groep vol. Stuur een mailtje naar welkom@basisschooldebijenkorf.nl.

Mocht deze datum u niet uitkomen en wilt u graag informatie over de nieuwe school? We organiseren regelmatig informatie-ochtenden zoals op 1 juni aanstaande. Ook kunt u een afspraak maken. Zodra dit mogelijk is, organiseren we rondleidingen door de nieuwe school.  Schrijf u in voor de nieuwsbrief, dan houden we u hiervan op de hoogte.