Het metselen is begonnen

Het gaat hard. In korte tijd is de school al enorm van gedaante veranderd. Neem eens een kijkje op de bouwpagina! Daar zie je een soort van time-lapse van de bouw.

De Bijenkorf begint vorm te krijgen sinds de bouwers aan het metselen zijn. De fraaie rode stenen zijn immers bepalend voor het aangezicht van de school.

Op de voorgevel naast de deur gaat het logo komen. Dat was nog wel een gepuzzel omdat op die plek de stenen uitsteken. In overleg met de architect is daar nu een fraaie oplossing voor gevonden. Het metselwerk wordt ter plaatse van het logo aangepast. En voor het bijtje is helaas geen plaats. Alleen op deze plek hoor!

Aan de dak wordt momenteel de laatste hand gelegd. De dakbedekking ligt erop. En binnenkort komen de ramen erin. Dan start de afbouw!