Hé wat is dat nou? #Wageningenzoemt

Het zoemt in Wageningen. Overal verschijnen bijtjes. In tuinen, winkeletalages of zelfs tussen de schoenen. Hé wat is dat nou?

De bijtjes kunnen niet wachten tot de school klaar is. Ze zijn alvast uitgevlogen om de buurt te verkennen. Ze hebben al heel wat tuinen ontdekt. Maar er zijn ook al bijtjes gesignaleerd in de kantine van het stadhuis, tussen de kinderschoenen van een schoenenwinkel,  tussen de groenten van de groenteboer en zelfs op de rugzak van een gemeenteraadslid.

Natuurlijk willen we graag weten waar onze bijtjes allemaal uithangen. Dus zie je er één (of meerdere), maak dan een foto en post hem op Facebook of Instagram. Zet er bij: Hé wat is dat nou? #Wageningenzoemt. Dan delen we die post en vragen we waar dat bijtje uithangt. Zo krijgen we een leuke online speurtocht.

Ook een bijtje in de tuin?

Wil je zelf ook een bijtje in je tuin? Neem contact op en we laten een bijtje jouw kant opkomen.