De Bijenkorf present op de Molenmarkt

Bijenkorf present op Molenmarkt WageningenOp zaterdag 8 september 2018 is basisschool De Bijenkorf present met een kraampje op de Molenmarkt in Wageningen. Voor de kinderen hebben we leuke spellen met bijtjes de hoofdrol. De ouders krijgen informatie over onze nieuwe, duurzame school, die vlakbij de molen komt en al bijna af is!

De Molenmarkt is een leuke markt die dit jaar al weer voor de 40ste keer gehouden wordt. In de wijk rond molen De Vlijt in Wageningen vindt u van 10 tot 17 uur o.a. een kindermarkt waarop kinderen hun waren aanprijzen. Ook zijn er veel optredens van veelal Wageningse kinderen en jongeren. Sofia Dragt is ook van de partij. Dit jaar is het thema ‘Daar bij die molen’, kan het nog toepasselijker?

Bekijk het hele programma op www.molenmarktwageningen.nl