Zomervakantie

Het eerste schooljaar van Basisschool De Bijenkorf zit er op. En net als in alle voorgaande jaren, vliegt ook op De Bijenkorf de tijd. 2018-2019 was een bijzonder schooljaar. In oktober 2018 begonnen we in een prachtig nieuw schoolgebouw. Nog elke dag is het genieten om in dit gebouw te mogen werken en om onze onderwijskundige visie gestalte te geven. Een zeer stevige basis is daarvoor dit jaar gelegd. We gaan nu eerst heerlijk genieten van onze vakantie om daarna in september verder te gaan waar we zijn gebleven. Er staat genoeg op onze planning in de aankomende jaren: leesonderwijs, ouderparticipatie, zelfsturing, wetenschap en techniek en rekenen. We houden u op de hoogte. Maar zoals gezegd, nu eerst even ontspannen en vakantie vieren. Namens het team wens ik de kinderen en de ouders een goede vakantie toe en tot maandag 2 september.

Met vriendelijke groet,

Hans van Holland