Informatiebijeenkomst voor ouders

Op 20 maart 2018 om 10.30 uur en 21 maart om 19.30 uur bent u van harte welkom op een informatiebijeenkomst van de Bijenkorf. Deze vindt plaats in de Buurtse Bocht aan de Buurtseweg 3. Neem in de ochtend gerust uw kleintje mee. We zorgen voor wat speelgoed en een leuke kleurplaat. Wij verheugen ons op uw komst.

Opgeven voor de informatiebijeenkomst

U kunt zich opgeven voor deze kennismaking door een mailtje te sturen naar welkom@basisschooldebijenkorf.nl.

Mochten deze data u niet uitkomen, dan kunt u op een later tijdstip nog deelnemen of een afspraak maken. Ook organiseren we in de loop van 2018  rondleidingen door de nieuwe school, zodra dit mogelijk is. Schrijf u in voor de nieuwsbrief, dan houden we u hiervan op de hoogte.

Basisschool De Bijenkorf opent haar deuren op 26 augustus 2018. We werken hard aan de voorbereiding.