Feestelijke opening van de school

opening bijenkorf 14 novEindelijk is het zover. Basisschool De Bijenkorf in Wageningen is een feit. De kinderen mogen de school als eerste bewonderen. Op 29 oktober 2018, na de herfstvakantie, zetten zij hun eerste stappen in het nieuwe gebouw, natuurlijk samen met de mama’s en papa’s.

De formele opening volgt op 14 november om 9 uur. Namens de gemeente zal wethouder Dennis Gudden de formele opening verrichten, uiteraard met hulp van de kinderen. We verklappen het programma nog niet, maar feestelijk wordt het zeker. De genodigden ontvangen daarvoor voor de herfstvakantie een uitnodiging.

Op 21 november laten we graag de school aan iedereen zien. Dan is er open huis. Van 18 tot 20 uur geven de kinderen de rondleidingen.